Rabu, 04 Desember 2013

BUAT VIDEO ANDA SENDIRI

Sejak beberpa hari lalu, saya dok belajar cara merakam, editing dan upload video saya kepada Youtube. Hasilnya belum memuaskan, tapi saya akan terus mencuba!. Saya yakin, untuk menjadi seorang Blogger yang berjaya dan mampu menarik ramai orang ke Blog kita, kita mesti menyediakan Blog yang kreatif dan menarik. Sebab itu, saya belajar dan terus belajar. Kepada anda yang ada pengalaman, bolehlah ajarkan kepada saya ya?. Disini elok rasanya kalau saya kongsi dengan anda yang berminat untuk membuat video anda sendiri. Saya dapat toturial ini dari Youtube. video ini:.
Sesungguhnya mempunyai kemahiran membuat video dan upload kepada Youtube adalah satu langkah kehadapan. Ia boleh membantu anda menarik ramai pelawat ke Blog anda. Selamat mencuba.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar